Dag 6

8 april 2024 - Tokyo, Japan

We zouden uitslapen en dat doen we! Ik word om kwart voor 9 wakker, de mannen pas om kwart voor 10 zelfs (die hadden ook iets meer alcohol op 😇). Op het gemak douchen en dan brunchen. Het voordeel van pas om half 11 in het restaurant komen is dat het heerlijk rustig is. We eten op het gemak en bekijken wat we gaan doen vandaag. Een Japans meezing iets, dan een promotiefilm over Aomori (onze haven van morgen) in het theater en daarna pingpongen. Eerst de korte broek aan dan, want de pingpongtafels staan in het overdekte zwembad, dus dat wordt al snel warm. We zijn wat vroeg voor het meezing iets, dus besluiten eerst een rondje of wat over het wandeldek te lopen. Daar blijkt dat het heerlijk weer is, veel te lekker om binnen te zitten eigenlijk. We veranderen het programma ter plekke en besluiten lekker op het achterdek te gaan zitten, met een cool drinkie en een spel kaarten 😎.

We hebben een relaxte middag, met een paar drankjes, een punt pizza, een ijsje, chocolate chip cookies en scones 😋. Om kwart over 5 gaan we terug naar de hut om ons om te kleden, want het is formal night vanavond en om 18.00 uur hebben we een reservering bij Sabatini's. We weten van de vorige cruises dat het daar echt vreselijk veel is, 5 gangen, maar ja, het is zoooo lekker... Zo lekker, dat ik mijn toetje niet eens op krijg. Wat zeg ik? Ik krijg de chocola van dat toetje niet eens op. Nou ja, van mijn eigen toetje wel, maar Sebastian had die van hem aan mij gegeven, en die krijg ik dus niet op. Het is verschrikkelijk!

Na het eten laten we even wat foto's maken door 1 van de fotografen op het schip en daarna gaan we bij Crooners zitten. Even een cocktail en daarna naar de Production Show, Born to be Wild. Heerlijke muziek uit mijn jeugd, goeie zangers, leuke show, genieten dus!

Na de show nog een drankje bij Crooners en daarna nog eentje bij de Explorer Lounge, waar ook een goede band speelt. Morgen daar maar weer eens kijken. Nu eerst naar bed, want om 6 uur gaat de wekker morgenochtend! Strafkamp hier, pfff... 😜

1. Winny:
    8 april 2024
    Ow wat heerlijk...nah ben blij om te lezen hoe jullie genieten op dat strafkamp 😘
  2. Aalke:
    12 april 2024