Dag 15, op zee, 29 december 2023

29 december 2023

De klok is vannacht een uur vooruit gegaan, wat de komende 2 nachten ook gebeurt, dus met Oud en Nieuw zitten we letterlijk aan de andere kant van de wereld, met 12 uur verschil! Lekker makkelijk rekenen wel 😁. We worden om 8 uur wakker en buiten is het grauw. De temperatuur is wel prima gelukkig, dus we kunnen gewoon naar buiten. Het buffet restaurant is overvol, iedereen heeft blijkbaar uitgeslapen 😣, dus we gaan buiten zitten. Daar is het nog steeds plakkerig warm trouwens en het zwembad is nog niet vol. Dat wordt nog wat 🤭.

Om half 3 gaan we naar binnen, veel te warm buiten en dan niet even kunnen dompelen is niet fijn. Potje jokeren dus, in Crooners. We zijn niet de enigen, meer mensen zitten een spelletje te doen. Wills vrienden zitten er ook, die hebben medelijden met hem omdat hij steeds verliest 😁. Nou, ik niet!

Na het eten is er weer pavlova, heerlijk! Ook hier zijn Wills vrienden weer, je zou er bijna wat van gaan denken 😂.

De show van vanavond is een Australische singer/songwriter waar we even aan moeten wennen. Maar als hij voor gaat doen hoe de audities voor Fiddler on the Roof zouden zijn geweest van o.a. Elvis, Johnny Cash en Bob Dylan, dan zijn we om. De rest van zijn optreden is ook goed en het is net Bert Visser, zo druk als hij tussen de nummers door is 😁.

Na de show naar de Universe Lounge, waar Meridian een tribute to ABBA doet. De zaal is afgeladen en de dansvloer staat vol. Wel een succes dus 😁. Na deze tribute hebben ze een kwartier pauze en daarna spelen ze hun normale repertoire (party band, dus van alles waar op gedanst kan worden). De helft van de mensen is weg, dus er is wat meer ruimte. Wij dansen ook nog even lekker mee, wat best goed gaat, een beetje gevoelig alleen, maar dat is te doen.

We nemen nog een afzakkertje in Crooners, maar de vaste pianist/zanger is zijn stem kwijt, dus die is er niet. Bedtijd dan maar, tenslotte gaat de klok weer een uur vooruit ook. We zijn precies op de helft van onze vakantie nu, vanaf morgen hebben we meer gehad dan we nog tegoed hebben 😱.

1. Aalke:
    29 december 2023
    Prima dag hebben jullie gehad volgens mij. Op de filmpjes van Will de muziek voorbij horen komen. Klonk inderdaad heel goed hoor. Lekkere dansmuziek. 👍🕺💃
  2. Winny:
    30 december 2023
    Mevrouw Pavlova🙂, fijn dat het beter gaat met je voet!
  3. Ester Valentijn:
    31 december 2023
    O echt hoor, het is bijna lekkerder dan chocola 😇.