30 december, dag 4

31 december 2021

Vandaag hadden we een dag op zee. Ook lekker! Eerst uitgeslapen tot bijna 8 uur, vanaf half 11 gisteravond, dat lukt me thuis echt niet! Ik denk dat het beetje schommelen wat de boot doet, helpt om me in slaap te krijgen. Ik moet maar vaker gaan cruisen dus, lijkt me de beste oplossing. Ahum! 😊

Op het gemak ontbeten, weer veel te veel keus, dus ook weer te veel gegeten, maar vooruit, het is vakantie. Hopelijk pas ik morgen nog in mijn lange jurk, haha.

Daarna had ik een afspraak bij de Spa, voor een hot stone massage van 75 minuten en Will had VIP-kaarten voor de kunstveiling (dat krijg je als je sjans hebt met de jongen die daar werkt 😊). Carlies had ook een afspraak bij de Spa voor een manicure en pedicure en Robert ging even lekker een stukje lezen. Druk druk druk dus allemaal, en dat op onze luie dag!

Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten van de massage met die hot stones, maar het was heerlijk ontspannend en dat had ik wel nodig. Ze schrok ervan hoe vast mijn spieren allemaal zaten (ik voelde het goed zeg maar, zacht uitgedrukt). Ik kreeg nog een gezichtsbehandeling gratis, omdat ik even had moeten wachten. Heerlijk ook! Carlies was ook dik tevreden, Will had de grootste lol gehad (en niks gekocht, want die prijzen zijn echt net even boven ons budget, een nulletje of zo) en Robert had even genoten van zijn vrije tijd 😊.

Lekker geluncht met zijn vieren en daarna een ligbedje in de zon opgezocht. Levensgevaarlijk natuurlijk, vooral ik verbrand nogal snel,  dus na een kleine 3 kwartier zijn Carlies en ik eerst even een zwembad in gegaan, even afkoelen en daarna hebben we met zijn vieren een bubbelbad opgezocht. Overal zat wel iemand in, maar er kwam een hottub vrij en dat was ook lekker! Daarna natuurlijk weer een welverdiend drankje en ik heb gelijk even een foto gemaakt van wat er allemaal in die Paradise Punch zit, want die is echt lekker!

Om 17.00 uur hadden we een afspraak bij de Spa voor een massagelesje met de massage gun. De wat? Jazeker wel, de massage gun. Kun je opladen, mooi handzaam dus overal mee naartoe te nemen, discreet zwarte uitvoering, kan op 3 standen trillen en heeft 2 verschillende koppen. Eentje voor meneer en eentje voor mevrouw. Je kunt hem op de ander gebruiken, maar als er niemand in de buurt is, kun je ook prima jezelf helpen. Dus. Perfect voor onze pijnlijke, gespannen en vol knopen zittende spieren. Wat? Wat dachten jullie dan? Ik zei toch: Massage! 😊

Na de les nog weer even bij de shops langs gelopen, een leuk shirt voor Will gekocht, waar we, omdat dit onze first time cruise ever is en we gezellig meedansten met de muziek, een luchtje en een doosje chocola bij kregen. Ik zei het al, iedereen is even vriendelijk en behulpzaam hier 😊. Ik heb ook nog een ketting en oorbellen gepast, maar die waren op de pop mooier dan op mij, zeg maar. Dus ik heb ze netjes weer terug laten hangen op de pop.

Deze avond eens in het buffetrestaurant gegeten, daar was een barbecue-thema. Ook weer heerlijk gegeten. Daarna naar de Vista Lounge, waar eerst een uur ballroom en Latindansen was met een DJ en daarna een uur een optreden van een band, die heerlijke muziek speelde. Om 22.00 uur moesten we weer in het theater zijn voor de Rock Opera, dus we hadden het druk met heen en weer lopen over die boot. Hij is ongeveer 330 meter lang, dus van het ene eind naar het andere en geregeld een verdiepinkje omhoog of naar beneden (1 of 2 doen we natuurlijk met de trap, zo sportief zijn we wel 😊), wij komen best aan een beetje beweging hoor! Echt niet alleen van de pols.
De Rock Opera was gaaf, goeie muziek, Shae Rafferty deed ook mee, dus ook nog eens leuk uitzicht voor mij, helemaal goed!

Na nog een afzakkertje op het Plaza konden we weer terugkijken op een heerlijke vakantiedag.

1. Aalke:
    31 december 2021
    Weer een prachtig verhaal. Zoooo mooi om te lezen iedere dag weer. 🤗
  2. Ester Valentijn:
    31 december 2021
    Fijn dat jullie meegenieten! Ooit nog een keer echt mee, dat is nog leuker 😎
  3. Winny:
    31 december 2021
    Wat een mooie foto van jou in je zwarte jurkje op het dek en al dat prachtige blauw op de achtergrond..en deze dag leest weer heerlijk weg. Ik wens jullie alvast een prachtig tropisch ( met je favo drankje en al) geweldige jaarwisseling toe en in 2022 nog even door genieten op jullie loveboat❤️
  4. Ester Valentijn:
    31 december 2021
    Dank je wel ! Totaal geen idee van Oudejaarsdag hier hoor, het is tropisch joh, zalig 😎. We love boaten vrolijk door hier ❤️
  5. Karen:
    31 december 2021
    Een massage gun, hylarisch! En je hebt gelijk Es, mijn fantasie ging met me op de loop. Ik zag jullie al in zo'n klasje zitten.
  6. Ester Valentijn:
    31 december 2021
    Een klasje nogal liefst! 😂😂😁 Nou ja, een klasje van 2 hadden we. Telt dat ook ? 😜
  7. Ester Grootenboer:
    1 januari 2022
    Hey Es, superleuk om mee te gaan in jullie droom! Want zo lijkt het! Zo mooi en lekker decadent! GENIETEN!!!!! ❤️❤️❤️
  8. Ester Valentijn:
    1 januari 2022
    En zo voelt het ook hoor, heerlijk! Dank je wel! xxx
  9. Linda:
    2 januari 2022
    Wat ontzettend leuk om vanuit huis met jullie mee te reizen. Wat een avontuur, wat een mooie herinneringen❤
  10. Ester Valentijn:
    3 januari 2022
    Ja, het is echt geweldig! En de foto's en de filmpjes zorgen ervoor dat we alles later nog eens terug kunnen kijken!