7 januari 2022, dag 12

8 januari 2022

Vandaag de allerlaatste echte vakantiedag, ook deze is op zee. Het is gelukkig weer prachtig weer en we zijn weer fit, dus na het uitslapen gaan we lekker ontbijten en dan op de loungebank met een bakkie erbij het programma van vandaag bekijken. We besluiten eerst even terug te gaan naar de Future Cruise Planning, waar we gisteren wat informatie hebben opgehaald. We hebben er een nachtje over geslapen en we waren het vanmorgen (nog steeds) met elkaar eens dat we de volgende cruise gaan boeken! Zoals de dame van de Planning al zei: "You're ours now!" :-) We kunnen dus weer gaan aftellen! Onze volgende cruise gaat naar Hawaii. Deze dag is ineens een stuk vrolijker, ondanks dat deze cruise bijna voorbij is :-)

Daarna gaan we de foto's van de foto shoot van gisteren bekijken. Er zitten een paar leuke bij en we pikken de mooiste eruit. Die krijgen we later vandaag op papier, maar we hebben ook de download erbij genomen, dus hij zit er al bij hier :-).

Het is weer een warme dag, dus we besluiten lekker onze badkleding aan te gaan trekken en naar het zwembad te gaan. Daar is het aardig druk, maar er zijn nog precies 2 bedden vrij, toevallig naast de mensen met wie we op de walvis cruise zo leuk hebben zitten kletsen. Dat gaat nu gewoon door dus. Na afgekoeld en weer opgedroogd te zijn, is het tijd voor het pingpong-uurtje. Onze Amerikaanse buurman vindt het wel leuk en loopt mee. Er is nog 1 andere dame en verder niemand, dus we spelen een paar games tegen elkaar (die zij wint, ik wilde te hard slaan of zo, en met meewind is dat niet handig zeg maar, hahahaha). De mannen hebben het reuze gezellig met de spelleider, dus het is een geslaagd uurtje. Daarna weer naar het zwembad, even een lekkere pizzapunt eten en daarna weer afkoelen.

Aan het eind van de middag is het tijd om de koffers in te pakken, want vannacht heb ik daar vast geen zin meer in en om 7.30 uur moeten we van boord morgenochtend. Het eind komt steeds dichterbij helaas.

Maar eerst nog weer heerlijk eten, een drankje en daarna naar dezelfde comedian als eerder deze week, met het vervolg van zijn show. We kunnen weer flink lachen, hij is echt leuk. Na afloop waagt Carlies nog een gokje bij de roulettetafel en vanavond verdubbelt ze haar inzet. Een mooie afsluiting dus. We halen de foto op en daarna gaan we naar de hut, het zit erop. Morgen om 6 uur de wekker en zondagochtend plaatselijke tijd zijn we weer in Nederland. De (bijna) twee weken zijn gevlogen. Of gevaren eigenlijk :-) Dit was de eerste keer cruisen, maar er gaan nog heel wat keren volgen! Gelukkig hebben we al wat om naar uit te kijken!

1. Aalke:
    8 januari 2022
    Jullie hebben toch een geweldige laatste dag gehad. Wij wensen jullie een hele goede terugreis.
    Tijdens de terugreis gewoon blijven nagenieten hoor van deze prachtige reis.
    Tot gauw lieve Will en Ester. 😘😘
  2. Ester Valentijn:
    8 januari 2022
    Dank je wel! Tot gauw xxx
  3. Ronald Kingma:
    8 januari 2022
    Prachtig wat een ervaring, en reeds een nieuwe ervaring in het vooruitzicht. Super mooi om alles mee te kijken en lezen.
    Goede terugreis en we gaan vast nog mooie dingen horen van jullie.
  4. Ester Valentijn:
    Dank je wel!
  5. M.valentijn:
    8 januari 2022
    Nou goeie reis terug welkom thuis!gr ma
  6. Ester Valentijn:
    Dank u wel!
  7. Manon:
    8 januari 2022
    De tijd is voorbij gevlogen, morgen al weer thuis!
    Nagenieten met jullie mooie foto’s en verhalen. En eind dit jaar weer!
    Kom veilig weer thuis!
  8. Ester Valentijn:
    9 januari 2022
    Het ging veel te hard! We zijn alweer in Groningen, bijna thuis. Die reis ging dan weer niet zo hard :-( Maar we hebben genoten!
  9. Winny:
    8 januari 2022
    Lieve 2 heb een behouden reis terug..en voor jullie het weten..over 11 maanden..zeggen we Aloha 😍
  10. Ester Valentijn:
    9 januari 2022
    Bijna thuis inmiddels, nog een uurtje! En het grote aftellen is begonnen hoor :-)