Dag 3

23 oktober 2025 - St. Willibrordus, Curaçao

Om half 6 ben ik klaarwakker. Will is ook al wakker en we gaan op ons terras zitten, waar we het licht zien worden. Ook Astrid en Rien zijn weer vroeg wakker, maar we hebben vandaag een relaxdag, dus we doen alles rustig. Na het ontbijt (Rien bakt weer eitjes, ik kan er wel aan wennen 😇) komt de zon voorzichtig tevoorschijn en de rest van de ochtend liggen we in het zwembad. As belt nog even met ma, want vandaag is de geboortedag van pa. Die zit lekker met de meiden in een restaurant, dus heeft het prima naar haar zin. 

Om half 12 stappen we in de auto en rijden naar winkelcentrum Sambil, waar een Swatch Store zou moeten zitten. Helaas. Die blijkt al een paar jaar gesloten te zijn. Tot zover de betrouwbaarheid van informatie op internet 🤔. We hebben wel trek in iets en besluiten even een snack te halen. Dat wordt een broodje kroket 🤭. We halen de laatste boodschappen voor vanavond bij de Carrefours en rijden weer terug naar huis.

Ik heb een berichtje van oud-collega Jheffry, of we er nu zijn. Er komen vrienden van een van de kinderen van As en Rien barbecuen en daar kan best nog iemand bij. Hij komt dus ook en we hebben een hartstikke gezellige avond. Volgens hem is er wel een Swatch Store op het eiland, dus we gaan volgende week nog een keer kijken waar hij zegt. Jheffry gaat rond half 8 weer weg, maar we spreken af dat we elkaar deze week nog een keer zien. 

Het is nog steeds bloedheet en we gaan met zijn zessen nog maar een keer het zwembad in 😁. Om half 11 gaat de andere visite ook weg en gaan wij naar bed. Zo'n relaxdag in je vakantie is toch ook wel even heerlijk. 
 

Foto’s

1 Reactie

  1. Janco, Aalke en Marion.:
    23 oktober 2025
    Heerlijk joh, dit is toch echt vakantie. 😎