28 december, dag 2

29 december 2021 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

We kwamen keurig op tijd in Fort Lauderdale aan, ondanks dat de vlucht met een half uur vertraging vertrok, om 01.00 uur. Het was maar tweeënhalf uur vliegen, dus goed te doen. We hadden nog overwogen om te proberen om met een eerdere vlucht mee te kunnen, maar aangezien de bagage ook door moest, durfden we het risico niet te nemen. Op het vliegveld in Fort Lauderdale ging het allemaal mooi snel, vlot eruit, vlot naar de kofferband en wachten op de koffers. Die niet kwamen... Toen iedereen weg was en de band stil stond, ben ik toch maar even gaan vragen of er nog meer moest komen. Nee dus. Gloeiende gloeiende... Gelukkig wilde de dame graag helpen en ze dook het systeem in, namen gecheckt, ja, de bagage was er wel hoor, die was al eerder gearriveerd... Nee!!! Jawel dus. Met die vlucht die wij graag hadden genomen, maar het niet durfden te riskeren. Zucht. Maar gelukkig de koffers weer in bezit, dus naar de taxi. Die accepteerde geen creditcard. Weer naar binnen. Daar lukte het gelukkig wel om contanten te pinnen met de creditcard, dus weer terug en met de taxi naar het hotel. Om 2 uur waren we in onze kamer en konden we, na 27 uur wakker te zijn geweest, eindelijk naar bed. Een paar uur later, om half 6, was ik weer wakker. Toch maar een uurtje blijven liggen en toen onder de douche gestapt. Met Robert geappt, die een paar uur voor ons waren gearriveerd en dus al sliepen toen wij kwamen, en gezellig met zijn vieren ontbeten. De vakantie was begonnen!
Om 12 uur met de shuttle van het hotel naar de haven, waar de grootste boot ever lag, geweldig zeg! De incheck ging best vlot, ik geloof 4x onze negatieve test en vaccinatiebewijzen laten zien, maar alles net zo vriendelijk en leuk, helemaal niet erg om zo in de rij te lopen. Op de boot eerst naar onze hutten en die zijn echt prachtig. Gewoon een luxe hotelkamer met balkon. En dat balkon is top! Zo blij dat we dat gedaan hebben.
Daarna lekker gaan lunchen en toen op het gemak de boot verkennen. Alles is net zo mooi. Voor het vertrek op het achterdek wat te drinken genomen, waar ik mijn nieuwe favoriete drankje heb ontdekt: de Paradise Punch :-) Een cocktail met in ieder geval Southern Comfort erin, nou ja, jullie weten, dat is mijn lievelingsdrankje! Dus daar ga ik er deze weken nog wel wat van nemen :-)
Daarna een massage geboekt voor de eerste dag op volle zee, dus dat is ook al een lekker vooruitzicht.
's Avonds ook weer heerlijk gegeten, daarna naar het theater waar een zanger optrad, die ik echt heel goed vond. Wat een stem! En nog een lekker ding ook, ahum! Haha.
Ter afsluiting nog wat te drinken genomen en toen lekker naar bed. De eerste echte vakantiedag was heerlijk!

1. Aalke:
    29 december 2021
    Het echte genieten kan nu dan toch beginnen. 😘😇😎🌞
  2. Ester Valentijn:
    29 december 2021
    Het is al begonnen hoor, heerlijk! We gaan zo naar Princess Cays, op de Bahama's... Snorkelen, zwemmen en zonnen op een Bounty-eiland... Het leven is goed 😍😎
  3. Karen:
    29 december 2021
    Zo leuk, deze blog. Ik reis gewoon een beetje mee. Behalve die reis er naartoe, man man wat een stress...hoop dat jullie vandaag genieten op het bounty eiland en neem vanavond zo'n heerlijk drankje op mij😄
  4. Winny:
    29 december 2021
    Oeh wat heerlijk .Ahoy!!! Jullie vakantie is as we speak..helemaal gaande..en wat een geweldige foto's 🥳😍🥳 lieverds geniet geniet geniet en ik kan niet wachten tot de volgende blog..
  5. Ester Valentijn:
    30 december 2021
    We genieten met volle teugen! Letterlijk en figuurlijk :-)
  6. Annamarie:
    30 december 2021
    Wat fijn om te lezen dat jullie zijn gearriveerd en de eerste dag na wat slag en stoot, hebben genoten. Ik dacht eerst de reisblog maar even opzoeken!! Fijne vakantie en een goede jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar.
  7. Manon:
    30 december 2021
    Na het wat “roerige” begin van de vakantie klinkt jullie eerste dag op het cruise schip 🛳 geweldig!
    Geniet van het snorkelen en bounty eiland. Dan geniet ik van de foto’s!
    Geniet lieverds!
  8. Carla:
    30 december 2021
    Leuk om op deze manier jullie avontuur te volgen. Lekker genieten daar en een fijne jaarwisseling 😘🍾
  9. Ester Valentijn:
    30 december 2021
    @Annamarie, dank je wel! Jullie ook een hele fijne jaarwisseling!
    @Manon, dank je wel! We genieten volop, heerlijk!
    @Carla, doen we zeker! Jij ook een fijne jaarwisseling!